Juuyou Sankounin Tantei #03

Sorry for the long wait!

I tried to finish this before episode 4 airs, but I couldn’t make it on time! So here it goes!

I like this episode! The case was interesting, and relation between the characters also deepens!

Moreover why I found Koyama particularly hilarious in this episode lol.

Screenshot 2017-11-11 10.36.46

Loved his freakish expression here! And look at Tama’s awkward look hahaha.

I am so looking forward to Kei & Karin’s development, and it seems Kei’s past started to be revealed in this episode.

Who looked forward to this episode only for this particular scene!?!? (I know I did XD) The day episode 3 aired, there was nothing else in my timeline except hundreds of screencaps of this scene hahaha. Makes me wonder, if this scene is really necessary??? LOL I bet it’s just a form of fan service though.

Screenshot 2017-11-11 10.40.30

Enjoy episode 3!

PS: I included in the 2 CMs from Nature Lab starring 2 Kisumai members, and was in the mood enough to sub them as well lol. Here’s the CM cut if anyone would like to grab.

Password to open .zip file: TamaShouldEatMore

❤ download 1280×720CM cut

 Gdrive mirror 960×540

QC credit to @setsunavie

36 responses to “Juuyou Sankounin Tantei #03”

  1. Thank you for subs

  2. Thank you so much

  3. Thanks for ep 3!!!

  4. Thank you for subbing this drama. I find it really entertaining.

    1. It is! I also find it unexpectedly entertaining hehehe

  5. Thanks so much! Have a nice weekend!

  6. Thank you very much for ep3. Enjoying this series a lot, Otsukaresamadeshita.

    1. Me too! Glad that you enjoyed it ^^

  7. Thank youuuuu! I greatly appreciate that you are subbing this and keep up the great work! ^^

  8. thank you so much for the subs

  9. thank you for the subs. I am so grateful for your hardworks.

  10. Thank you for subbing! I watched this episode twice, I think it is interesting. And I don’t know why I laugh so much while I am watching^^. I also like Shimon , he is kawaii >

    1. Yes! I loved episode 3 the most too!!! I think the case is the most interesting so far… The drama is promising though ^^

  11. ありがとうございます!! 💞💞💞

  12. Uwahhh!!! Thank you so much for subbing! I’ve not watched episode 2 and have stayed away from any episode spoilers so didn’t know about that scene above~~so looking forward to catching up on the show.

    1. I’m sorry if my screencaps gave you spoilers… >.<
      Didn't mean to… The scene showed up in ep 2 preview so I guess it was okay… Sorry! I will be more careful on the screencaps that I upload!

  13. Thank you! 😀

  14. Damn, Koyama when did you get so fit! Thanks for the subs!

    1. Actually Koyama has always been that fit, he’s just not showing it enough XD

  15. yay!! thank you for ep3
    haha yes, sankounin staff love to give us fan service ^^
    I love how itsuki and simon teasing kei when he is talking with karin ^^

    1. Sankounin staff also tweets so much hahaha. Giving us spoilers and all…
      I love the chemistry between those 3! And damn, I started to wish for more romance between Kei and Karin hahaha

      1. yesss!! I love their twitter and they also do live tweeting when the drama air
        yeah we need more romance!! x”D

      2. they tweet too much that I read someone tweeted saying something like “sankounin staff tweets too much, are they bored?” lolll got me laughing really hard hahaha

  16. Dilcia Vanessa Munoz Vargas Avatar
    Dilcia Vanessa Munoz Vargas

    thanks for the dorama and the CM, this dorama is just hilarious

    1. Yes it is!!!
      And it’s growing more and more hilarious XD

  17. That scene is not only necessary, it’s VERY necessary. (Thank you so much once again for the subs!)

    1. hahaha only fans would think the scene is necessary XD

  18. Thank you!!

  19. Ive already falling in love with this drama. thanks for the sub :))

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: